.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرورش تمساح در استان گلستان

مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در سازمان دامپزشكي كشور روز گذشته در گرگان از صدور 3 پروانه پرورش كروكوديل (تمساح) در گلستان خبر داد.

سلطاني با اعلام اين خبر گفت: پرورش اين آبزي موجب اشتغالزايي و همچنين استفاده از گوشت و پوست آن در بخش هاي صنعتي و دارويي،سودآوري زيادي را به همراه خواهد داشت.

وي افزود: پرورش تمساح پس از بررسي كارشناسان فقهي در 6 ماه براي نخستين بار در دنياي اسلام به تأييد مقام معظم رهبري رسيد و هم اكنون در استان هاي سيستان و بلوچستان،اردبيل و تهران صورت مي گيرد.

گفتني است: عده اي از فقها قبل از اين معتقد بودند به علت حرام بودن گوشت اين حيوان،پرورش و استفاده از پوست آن نيز حرام است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 تير 1386
خطر ! خطر ! خطر !
پرورش تمساح براي استان هاي شمالي مي تواند منشاء خطرات بسيار زيادي باشد. ثابت شده است كه به دليل عدم وجود عوامل طبيعي كنترل كننده جمعيت اين موجود و يا هر موجود تازه وارد ديگري، جمعيت اين نوع موجودات به سرعت زياد شده و فضا را براي ميزبانان خود تنگ مي كنند. اگر اين موجودات به زندگي در آب هاي شور عادت كنند و به هر نحوي به دريا راه پيدا نمايند، آنگاه امنيت ساكنين اين استان هاي شمالي هم با مخاطرات فراواني رو به رو خواهد شد. بگذاريد اين تنها درياچه بدون تمساح، بدون كوسه و ... به صورت طبيعي خود باقي بماند و با توجيه فوائد اقتصادي اكوسيستم استان هاي شمالي را مورد تهديد قرار ندهيد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.